Prečo Retlux?

RETLUX - začalo to "úspornými žiarovkami"

Buď svetlo! Povedali by sme, že značka Retlux uzrela svetlo sveta v roku 2012, ale neboli by sme úplne presní. Letopočet by síce súhlasil, lenže s tým svetlom tomu bolo práve naopak. Rok 2012 bol totiž rokom, kedy svet uzrel svetlo značky RETLUX. Našimi prvými produktmi boli úsporné CFL žiarivky a LED žiarovky, ktoré boli praktické a odhodlane plnili svoj účel, bez toho, aby zároveň s podobným odhodlaním plnili bankový účet energetických spoločností.

shutterstock_1027454857.jpg

Potom sme si ale povedali, že pohľad na úsporu elektrickej energie nemusí byť tým jediným, čo nášmu zákazníkovi urobí radosť - veď predsa aj svetlo samotné vie zahriať na duši, a to aj keď je studené. V duchu tejto tézy sme sa pustili do svetelných vianočných reťazí a dekorácií.

Vianoce sú ale len raz v roku, a preto sme sa vrhli na ďalšie kategórie. V našom sortimente od roku 2016 narazíte na nespočetné množstvo rôznych lampičiek a ďalších domácich svietidiel, ku ktorým sme potom nasledujúci rok pridali ešte elektroinštalačný materiál a rôzne vychytávky ktoré vám uľahčia život.

Skladba našej ponuky sa síce z roka na rok rozširuje a mení, náš cieľ je ale stále rovnaký. Rovnako ako v roku 2012 chceme ponúknuť moderné cenovo dostupné produkty, ktoré sa nebudú musieť hanbiť za svoju kvalitu. Snažíme sa o to, aby zákazníci pri používaní našich produktov zistili, že aj svetlo, ktoré je na prvý pohľad stále rovnaké, môže mať mnoho podôb. Že aj niečo, čo je dnes úplnou samozrejmosťou, môže robiť radosť, a to zďaleka nie len praktickým pomerom cena / výkon. Sme radi, keď vidíme, že sa poctivý prístup vypláca - medziročne rastieme v obrate o viac ako 25% a naše portfólio, ktoré sa rozrastá takmer každým dňom, dnes činí 470 produktov.

Rovnako ako má svetelná reťaz dva konce, delia sa aj ľudia, na ktorých naša firma stojí - na zákazníkov a zamestnancov. Radosti, ktorú z našich produktov majú naši zákazníci, predchádza spokojnosť našich zamestnancov, ktorí majú na starosti výber portfólia a jeho rozvoj. Práve ich dlhoročným skúsenostiam, odbornosti, kompetencii, vášni pre moderné technológie a dôrazu na bezpečnosť vďačíme za úsmevy našich zákazníkov.

Snažíme sa skrátka vo všetkých ohľadoch priniesť niečo naviac, ale pritom nezabúdame na to, že základom je kvalitný produkt. Marketing síce dokáže vyniesť do neba aj nevydarený nepodarok, lenže ten zasa rýchlo a tvrdo spadne späť na zem. A my veríme, že kvalitné svetlo neodmysliteľne patrí rovnako na oblohu, aj do našich domácností. Ďakujeme vám, naši milí zákazníci, za vašu dlhoročnú priazeň.



shutterstock_552851845.jpg